partnerzy

PSML jest organizacja działającą na rzecz rozwoju Polski jako centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy.

W partnerstwach z organizacjami z otoczenia biznesu i firmami, wypracowujemy praktyczne rozwiązania dla wspólnych wyzwań.

Działamy na rzecz rozwoju talentów, budowania kompetencji i wzmacniania efektywności przez co konkurencyjności.

PSML jest dziś wiarygodną instytucją, realizującą w szerokich partnerstwach programy takie jak: Top Young 100, Dobry Przetarg, Kolej na Polskę, Procon/Polzak, Polzak Marketing, Dialog IT, CPO Club oraz wiele innych, o których można przeczytać na www.psml.pl

HRM Institute

Wierzymy, że marka ma znaczenie!

Doradzamy i dzielimy się wiedzą. Wspieramy organizacje w kompleksowym budowaniu marki pracodawcy. Pomagamy firmom stać się dla kandydatów pracodawcami z wyboru. Wspieramy firmy na każdym etapie działania – od zidentyfikowania potrzeb, aż po realizację konkretnych rozwiązań. Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu EVP, realizowania badań i egzekucji strategii dla różnych branż (doradcza, medyczna, produkcyjna, finansowa, FMCG, IT, retail itp.).

Tworzymy autorskie raporty oraz realizujemy badania wewnętrzne i zewnętrzne na zlecenie klientów. Organizujemy otwarte i zamknięte szkolenia i warsztaty z zakresu employer brandingu, storytellingu, doceniania czy komunikacji.

Od wielu lat organizujemy autorskie wydarzenia związane z employer brandingiem i marką, w tym konferencje (m.in. EB Summit, EB Show, Siła Doceniania) i webinary.

Jesteśmy organizatorem prestiżowego konkursu Employer Brandig Excellance Awards, w którym oceniane są najlepsze polskie projekty i kampanie EB.
Poznaj nas lepiej www.hrminstitute.pl


PSML POLECA

Wielki przypływ mikro-eventów 

Pandemia zapoczątkowała w branży eventowej zmiany, które bardzo szybko przestały być jedynie środkiem zastępczym. Jednym z przykładów jest rozwój mikro-eventów. Zaczęły one zdobywać popularność jeszcze w 2020 r., ponieważ były sposobem na dalsze celebrowanie przy zmniejszonym ryzyku, a w 2022 r. tendencja ta nadal rośnie. Pozwala to przypuszczać, że będą …

Czego wymagać od agencji eventowej w 2022 roku? Efektywny event marketing

Przełom roku to tradycyjnie czas ewaluacji współpracy i intensyfikacji procesów przetargowych na wybór agencji na kolejny rok pracy. Niejedno zmieniło się ostatnio w obszarze komunikacji marketingowej, ale event marketing plasuje się w czołówce obszarów, w których nowe narzędzia redefiniują możliwości. Live experience to dzisiaj jeden z tych tematów, które powinny …

Experience – przegląd roku

Najbardziej doceniane projekty w kategorii experience w międzynarodowych konkursach branżowych. Patrząc na wydarzenia, jakie miały miejsce w różnych sektorach w 2021 roku widać, że coraz więcej marketerów stawia na experience. Nic dziwnego – mimo swojej krótkiej historii, marketing doświadczeń wyprzedza skutecznością inne formy z dłuższym stażem. Dzisiejsi konsumenci coraz rzadziej …

Czytaj więcej

HRMI POLECA

Cyfrowa rewolucja – jakie zmiany szykują się w branży experience. 

Sztuczna inteligencja, metaverse czy blockchain coraz mniej kojarzą się z filmami science fiction, a coraz bardziej zaczynają mieć realne zastosowanie w różnych branżach. Warto  w takim razie zrozumieć czym są, do czego służą i, przede wszystkim, w jaki sposób na nowo zdefiniują marketing doświadczeń.  Nadchodzi nowy Internet  Żeby dobrze zrozumieć, …

Employer branding na nowo: jak budować markę pracodawcy w czasach pracy zdalnej?

Spośród wielu funkcji, jakie pełni komunikacja wewnętrzna w organizacji, dwa cele wyłaniają się jako nadrzędne: integracja pracowników oraz wewnętrzny przepływ informacji. Obydwa te działania w tradycyjnym rozumieniu zostały bardzo utrudnione w wyniku pandemii i pracy zdalnej. Jak dziś, po ponad 1,5 roku doświadczeń, wyglądają te procesy w organizacjach i z …

Mix realu z digitalem. Siła doświadczeń w projektach online.

Budowanie doświadczeń w online to nowy rozdział wielkiej księgi komunikacji marki z konsumentami. Wywołane sytuacją, stało się dla odbiorców zbyt wygodne i korzystne, by można je cofnąć. Z jednej strony, chcemy się spotykać w realu, ale z drugiej – w czasach popularności różnych usług „on demand” – chcemy też sami …

Czytaj więcej

Scroll to top
Close