PSML jest organizacja działającą na rzecz rozwoju Polski jako centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy.
W partnerstwach z organizacjami z otoczenia biznesu i firmami, wypracowujemy praktyczne rozwiązania dla wspólnych wyzwań.
Działamy na rzecz rozwoju talentów, budowania kompetencji i wzmacniania efektywności przez co konkurencyjności.
PSML jest dziś wiarygodną instytucją, realizującą w szerokich partnerstwach programy takie jak: Top Young 100, Dobry Przetarg, Kolej na Polskę, Procon/Polzak, Polzak Marketing, Dialog IT, CPO Club oraz wiele innych, o których można przeczytać na www.psml.pl
HRM Institute
Wierzymy, że marka ma znaczenie!
Doradzamy i dzielimy się wiedzą. Wspieramy organizacje w kompleksowym budowaniu marki pracodawcy. Pomagamy firmom stać się dla kandydatów pracodawcami z wyboru. Wspieramy firmy na każdym etapie działania – od zidentyfikowania potrzeb, aż po realizację konkretnych rozwiązań. Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu EVP, realizowania badań i egzekucji strategii dla różnych branż (doradcza, medyczna, produkcyjna, finansowa, FMCG, IT, retail itp.).
Tworzymy autorskie raporty oraz realizujemy badania wewnętrzne i zewnętrzne na zlecenie klientów. Organizujemy otwarte i zamknięte szkolenia i warsztaty z zakresu employer brandingu, storytellingu, doceniania czy komunikacji.
Od wielu lat organizujemy autorskie wydarzenia związane z employer brandingiem i marką, w tym konferencje (m.in. EB Summit, EB Show, Siła Doceniania) i webinary.
Jesteśmy organizatorem prestiżowego konkursu Employer Brandig Excellance Awards, w którym oceniane są najlepsze polskie projekty i kampanie EB.
Poznaj nas lepiej www.hrminstitute.pl
PSML POLECA
Wielki przypływ mikro-eventów
Pandemia zapoczątkowała w branży eventowej zmiany, które bardzo szybko przestały być jedynie środkiem zastępczym. Jednym z przykładów jest rozwój mikro-eventów. Zaczęły one zdobywać popularność jeszcze w 2020 r., ponieważ były sposobem na dalsze celebrowanie przy zmniejszonym ryzyku, a w 2022 r. tendencja ta nadal rośnie. Pozwala to przypuszczać, że będą …
Czego wymagać od agencji eventowej w 2022 roku? Efektywny event marketing
Przełom roku to tradycyjnie czas ewaluacji współpracy i intensyfikacji procesów przetargowych na wybór agencji na kolejny rok pracy. Niejedno zmieniło się ostatnio w obszarze komunikacji marketingowej, ale event marketing plasuje się w czołówce obszarów, w których nowe narzędzia redefiniują możliwości. Live experience to dzisiaj jeden z tych tematów, które powinny …
Experience – przegląd roku
Najbardziej doceniane projekty w kategorii experience w międzynarodowych konkursach branżowych. Patrząc na wydarzenia, jakie miały miejsce w różnych sektorach w 2021 roku widać, że coraz więcej marketerów stawia na experience. Nic dziwnego – mimo swojej krótkiej historii, marketing doświadczeń wyprzedza skutecznością inne formy z dłuższym stażem. Dzisiejsi konsumenci coraz rzadziej …
HRMI POLECA
Cyfrowa rewolucja – jakie zmiany szykują się w branży experience.
Sztuczna inteligencja, metaverse czy blockchain coraz mniej kojarzą się z filmami science fiction, a coraz bardziej zaczynają mieć realne zastosowanie w różnych branżach. Warto w takim razie zrozumieć czym są, do czego służą i, przede wszystkim, w jaki sposób na nowo zdefiniują marketing doświadczeń. Nadchodzi nowy Internet Żeby dobrze zrozumieć, …
Employer branding na nowo: jak budować markę pracodawcy w czasach pracy zdalnej?
Spośród wielu funkcji, jakie pełni komunikacja wewnętrzna w organizacji, dwa cele wyłaniają się jako nadrzędne: integracja pracowników oraz wewnętrzny przepływ informacji. Obydwa te działania w tradycyjnym rozumieniu zostały bardzo utrudnione w wyniku pandemii i pracy zdalnej. Jak dziś, po ponad 1,5 roku doświadczeń, wyglądają te procesy w organizacjach i z …
Mix realu z digitalem. Siła doświadczeń w projektach online.
Budowanie doświadczeń w online to nowy rozdział wielkiej księgi komunikacji marki z konsumentami. Wywołane sytuacją, stało się dla odbiorców zbyt wygodne i korzystne, by można je cofnąć. Z jednej strony, chcemy się spotykać w realu, ale z drugiej – w czasach popularności różnych usług „on demand” – chcemy też sami …